- Experiencia como alumno avaliado:
Ser avaliada polos meus compañeiros foi unha sensación agradable. Entre nos non nos xudgamos ou criticamos dende un sentido malo, senon que, atopamos a maneira, neste caso conmigo, de axudarnos a correxir os fallos ou os errores que cometemos a hora de xogar ou facer algún golpe.
Buscamos unha forma doada e a súa vez amable de entre compañeiros tirar uns doa outros para poder facer as cousas mellor.
Un exemplo do que quero dicir é, que cando algo nos sae ben son eles os primeiros que se alegran por nos, pero cando algo sae mal animannos e axudannos, dunha maneira boa, a que o fagamos mellor, dannos certoa trucos para facer un saque ou un golpeo mellor.
- Experiencia como alumno avaliador:
No meu rol de avaliador, sentinme relativamente cómoda.
Gustame avaliar aos meus compañeiros de maneira crítica para axudarlles a mellorar naquelas cousas nas que fallan ou que lles falta algo de técnica, e nas que eu o fago relativamente ben para poder correxilos e axudalos.
Sen embargo, non me gusta ser crítica con respecto a aquelas cousas que lles saen mal, xa que a todo o mundo nos disgusta, aunque sexa un pouco, que nos digan que certas cousas non nos saen ou que as estamos a facer mal.
Neste caso sentinme cómoda xa que as compañeiras as que avaliei xogan ben ao bádminton e só tiven que correxir lixeiras cousas como a forza nalgúns golpeos ou o seu posicionamento a hora de xogar. Son detalles moi pequenos que a hora de xogar son un punto clave.
No hay comentarios:
Publicar un comentario